diumenge, 25 de gener de 2009

BALLANT PEL CARRER

Els diumenges pel matí m'agrada anar a passejar per paradisos propers, fer una bona caminada que em deixa lliure i preparada per la setmana. M'acompanyen bons amics i aprofitem per anar xerrant i aprenent de la natura. Avui no ha estat així perquè el meu poble celebrava la festa de la calçotada. És una festa que es fa perquè vingui molta gent de fora i tot el poble s'omple de cotxes i gent per arreu. A mi no m'hi veureu gaire. Enguany, però, hi he anat, i la raó són els Vallsamba, sobretot els xiquets de Vallsamba que em tenen enamorada, potser perquè hi toca el meu fill!

Ni tan sols el mestral ha pogut espatllar la festa, i la música i la percussió a ritme de batucada, ha sonat ben fort per tots els carrers. Una cercavila encapçalada pels Xiquets de Vallsamba, seguits pels La bandarra street orkestra, Vallsamba i Aguardiente Mozambique.

MESTRAL

Més positives
les estones del somni.
Sento molta pau.

Quina marxa pels carrers, no he anat a caminar però avui he ballat pel carrer sense que ningú ho trobés gens estrany!

video

10 comentaris:

- assumpta - ha dit...

Passejar, ballar, tot és moure's ... i si és a ritme de samba ... i "capitanejada" per ton fill ... doncs encara millor !!!

Veig que per aquí heu estat força entretinguts i amb força gent per tot arreu, nosaltres (modestets) de festa de 3 tombs, molt més "casolana" !

Ja tinc ganes d'una nova temporada de calçots ! uuummm!

Felicitats a tots dos !!! ;-)*

Striper ha dit...

A mi m'encanta la musica i la festa(Festa, festa) al carrer, el teu fill segur que es aquell mes guapo. No?

Menxa ha dit...

Les batucades m'agraden perquè donen molta energia i positivitat!!

Carme ha dit...

Visca la festa!

És bonic participar a les festes col·lectives o seguir-les també.

Té la mà Maria - Reus ha dit...

si hi ha el fill es el millor conjunt del món jajaja

petons

Cesc ha dit...

Aquí, aquí, fem ciutat :) no sabia que el teu fill tocava al Vallsamba! compte que ara ja toquen per les festes majors eh:) visca la festa de la calçotada són tant bons! Els diumenges pel matí són per això, per estar entre els nostres oi :)

Cèlia ha dit...

Oi que sí, assumpta? M'encanta moure'm, sobretot quan ningú no em veu! Però això de fer-ho pel carrer és una mica boget i, a mi, m'encanten aquestes petites bogeries... serà per la lluna?

I tant, Striper, i fer teatre, que ja t'hem vist! Ep, l'has vist que és el més guapot de tots?

I també et dic que sí a tu, Menxa, moltíssima positivitat. Ara bufa de nou el mestral i m'ho prenc d'una altra manera! Ni mal de cap, em fa! (això que el mestral en dóna molt, de mal de cap!)

Jo, Carme, sóc de la festa però no de massa gent que apreti per aquí o per allà, però vaig anar molt tranquil·la i alegre i em va posar de bon humor!

I tant, Té, i no és passió de mare... però tinc un parell que no me'ls mereixo, o sí, vaja, que sí me'ls mereixo! (un petó, carinyos meus!)

Cesc, sé que et sents enyorat. Pots viure la festa a través meu -del meu bloc- i un dia, molt proper, segur, podràs participar-hi tu també. Quan estiguis preparat! Un petó! I alguna calçotada... podràs fer ara que ets lluny?

Abogada en Bcn ha dit...

és genial ballar per el carrer!

zel ha dit...

UI, quina enveja !!!! ja m'agradaria, ja, sóc de mena balladora, jo i si hi tens un fill...

Laura ha dit...

Quin dia tan maco vas tenir, és clar que l'alegria de veure-hi el teu fill va ajudar! :-) A mi també m'agrada fer aquestes petites bogeries, tot i que darrerament no n'he tingut la oportunitat... a veure si aviat apareix una ocasió, que sempre va bé la joia i la ballaruca.

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc