dimarts, 6 de gener de 2009

EL MEU REGAL D'AMIGA

Fotografia Àlida Guasch
Aquest joc, l'amic invisible, ha estat un esclat sorprenent de coneixences, bons desitjos i, sobretot, ganes de regalar i rebre regals amb la única finalitat de passar-s'ho bé, de ser generosos.
Cadascú ha hagut de descobrir com era el seu/la seva amic/ga invisible per a poder-li preparar el regal. La meva amiga m'ha arribat al cor. El seu regal, molt pràctic i útil, espero no haver-lo de fer servir, us ho dic de veritat, això voldrà dir que ha estat un bon any, tot i que li agraeixo el detall, però el que sí m'ha arribat al cor, són les senzilles paraules sobre el meu bloc que, per extensió, defineix allò que sóc.

De molt joveneta sentia que havia tingut mala sort, la tendresa i la sensibilitat, em portava a moments de tristeses profundes, però, a la llarga, acceptada aquesta manera de veure i viure en aquest món, amb els peus a terra i el cor a la lluna, he aconseguit l'equilibri per saber que CAL UN MÓN MILLOR.

Les seves paraules han estat:

La Cèlia té uns blogs (i també col.labora amb altres) plens de sensibilitat i tendresa que m'han emocionat i il.lusionat.

Si la meva senzilla Transparència té la capacitat d'emocionar i il·lusionar, penso que és el millor regal de reis que podia tenir. I també he descobert, ara que ja he passat el zenit de la meva vida, que els Reis d'Orient existeixen, no en tinc cap dubte, perquè la seva màgia s'ha traspassat per les ones de l'espai...

I és per aquest motiu que, ABOGADA en BCN, la meva amiga invisible, m'ha regalat:

Així doncs, benvolguda aquí tens el teu regal:
He estat pensant molt què regalar-te, i, en temps de crisi... res millor que una cosa ben pràctica:


ABONAMENT PER ASSESSORAMENT JURÍDIC

VIA E-MAIL

DURANT TOT EL 2009

Gràcies al Veí de dalt, que el diumenge 30 de novembre va adonar-se que calia proposar el joc (pel que sembla en tercera convocatòria) i a tots i a totes per aquestes bones estones passades junts -però separats-.

7 comentaris:

- assumpta - ha dit...

Precioses les paraules ... i és que no podia ser d'altra manera !!!

Que ho podia dubtar algú ???

Endavant i com tu dius, en aquest cas millor ni no et cal "obrir" el regal. je,je.
Petons.

Striper ha dit...

per mi ha sigut una experiencia entranyable malgrat no estar egur si el meu regal li arribat agradar a la meva blocaire invisible.

Cesc ha dit...

Es nota que hi ha bona gent per aquest món, es nota que ho feu de cor i a més regals generosos i plens de paraules que es senten, sou genials eh!

Té la mà Maria - Reus ha dit...

que be que et queda el cos quan regales amistat

petonets

khalina ha dit...

Boniques paraules i regal pràctic. Clar que millor no et posin cap multa (toquem fusta)

Laura ha dit...

Les paraules, totalment merescudes, i el regal... potser el més pràctic de tota l'edició, oi?) ;-)

Abogada en Bcn ha dit...

Cèlia, és que és veritat, he gaudit molt descobrint el teu blog, m'ha donat pau i màgia... i, amb el teu permís, em passejaré per aquí sovint!

Gràcies i petons!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc