dimecres, 1 d’abril de 2009

LA SOLUCIÓ AL JOC DEL JESÚS

Aquest és el llibre que hem llegit La classe dels Llops del CEIP Rocabruna de Picamoixons.

També és la solució del 100è Joc del Jesús M. Tibau.

Us vaig posar descriptors fàcils per trobar al google i, espero, que us hagi servit!

Mentre arriben les tropes franquistes al febrer de 1939, els llops volten prop d’un poble del Berguedà i assetgen la Maria i el seu gos.

Durant l’encalç la noia descobrirà com són els llops i també com són els homes. I s’adonarà que els llops reals i els homes de debò tenen poc a veure amb tot el que li havien explicat fins aquell moment. Els fets de la guerra, que al llarg de la novel·la se’ns expliquen, són estrictament històrics i narren la tragèdia humana del conflicte a través d’uns personatges anònims que la van viure.

Un llibre per a la pau!

http://www.escriptors.cat/autors/delgadojf/obra.php?id_publi=7396



Us el recomano i, si voleu saber què en pensen els "meus llops", cliqueu per esbrinar-ho!

10 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies de nou per la teva col.laboració

Striper ha dit...

Un bon llibre!!!!

Assumpta ha dit...

No recordo quina de les pistes va ser, però sí sé que em van servir :-) Va ser dels que em va costar, però al final el vaig treure :-)
Estic convençuda que ha de ser un llibre molt maco!!

Carme ha dit...

Doncs a mi aquest em va fallar... miraré què en pensen els llops.

Cesc ha dit...

Ei la classe dels llops també hi col·labora eh... tots ajudeu a fomentar més la lectura, imprescindible i a més en català :)

aigua ha dit...

Hola! la meva filla Júlia té 11 anys i li encanten els llops. Demà mateix li vaig a comprar aquest llibre :)

El veí de dalt ha dit...

VA costar, però el vaig trobar!

Trini ha dit...

Perfecte! El vaig encertar! Moltes gràcies per les pistes! :)

caterina ha dit...

M'apunt el llibre que per cert no coneixia. De cara a Sant Jordi estic fent un llistat de possibles lectures que fa por :)

Els del PiT ha dit...

Aquest el vam encertar gràcies al google, crec...
No nano, gràcies a les pistes i a la meva feina, eh?
Ja em saludat les teves feres!
De feres res, que són cadells de llop!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc