dijous, 14 de maig de 2009

GOTES DE SORRA

Gotes de sorra
m'esvaloten els cabells
i els dits de plata
m'hi deixen una estela persistent.

onatge ha dit...

Segueixo la teva estela,
però a la sorra només
petxines obertes
sense promesa ni testament.

Striper ha dit...

I amb polsim de sal que lluira com plata amb el sol.

Carme ha dit...

Cerco petjades
que l'aigua ha esborrat,
segueixo l'estandart
del vent als teus cabells.
Joana ha dit...

I em deixo endur per el vent,
cap a la boira,
volant...

XeXu ha dit...

Arriba la onada
i amb ella, la gavina
alça un vol d'urgència,
sense un destí definit.

Jesús M. Tibau ha dit...

sé que sóc un gra de sorra, però immens al meu dintre, com tu.

novesflors ha dit...

Arreplegue les petxines
mire l'estela d'argent
escolte cants de gavines
ensume salabre al vent.

Els del PiT ha dit...

I els aromes de braves de xiringuitu pentinen els pèls del nas esporuguits per la sal marina...

Joan Martín ha dit...

... per agafar,
amb la punta dels dits,
el vol,
real,
d'una idea
que vol.

Lliri blanc ha dit...

El dibuix de l'ànima al vent.
Jocs de llum a la sorra ,

ombres d'ales i dels teus cabells.


14 comentaris:

onatge ha dit...

Segueixo la teva estela,
però a la sorra només
petxines obertes
sense promesa ni testament.

----------------------------

Amb auesta composició m'arriba la sal del mar i l'alè del vent.

Salut.
onatge

Striper ha dit...

I amb polsim de sal que lluira com plata amb el sol.

Carme ha dit...

Cerco petjades
que l'aigua ha esborrat,
segueixo l'estandart
del vent als teus cabells.

Petonets preciosa... t'he vist a la platja, cabells esvalotats.

Cesc ha dit...

les teves paraules i les d'onatge sonen a poesia pura...

Joana ha dit...

I em deixo endur per el vent,
cap a la boira,
volant...
:)

XeXu ha dit...

Arriba la onada
i amb ella, la gavina
alça un vol d'urgència,
sense un destí definit.

Nymnia ha dit...

I quin plaer, aquestes gotes de sorra...

Jesús M. Tibau ha dit...

sé que sóc un gra de sorra, però immens al meu dintre, com tu.

novesflors ha dit...

Arreplegue les petxines
mire l'estela d'argent
escolte cants de gavines
ensume salabre al vent.

Jeroni Maleuff ha dit...

Les gotes de sorra poden ser molestes. He recordat el sabor que tenen.

Els del PiT ha dit...

I els aromes de braves de xiringuitu pentinen els pèls del nas esporuguits per la sal marina...

(No sé si havia d'anar per aquí jo, però no me'n puc estar... Ah, que tens la moderació activada! Cap problema, de tota manera m'ha agradat aquest recull).
;-)

novesflors ha dit...

Torne a casa teua per dir-te que sí, per descomptat que pots agafar el text per llegir-lo a classe i comentar-lo. M'agrada molt la idea. Crec que és un text al qual se li pot traure molt de profit educativament parlant.

Joan Martín ha dit...

... per agafar,
amb la punta dels dits,
el vol,
real,
d'una idea
que vol.

Lliri blanc ha dit...

El dibuix de l'ànima al vent.
Jocs de llum a la sorra , ombres d'ales i dels teus cabells.

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc