dilluns, 25 de maig de 2009

A LA BARANA DELS TEUS DITS

Una nova proposta del Jesús M. Tibau: Premi A la barana dels teus dits

Fot. Cèlia (Beseit)
TANKA

Percebo un món
de somnis que s'allunyen
a la barana
dels teus dits, plens de pluja
i pessigolles mudes.


En voleu d'altres? He anat fent diferents proves i n'he escollit la que més m'ha agradat.

El cel plorava
esguards de seda fina.
A la barana
dels teus dits hi percebo
l'espai que no ens separa.

Llisca la pluja,
per balcons i teulades.
A la barana
dels teus dits que desitjo
com els miralls dels somnis.

En cada gota
de matins de rosada,
a la barana
dels teus dits hi desitjo
l'amor que mai arriba.

12 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies per quadriplicat. Molt macos tots

rebaixes ha dit...

Molt, molt, molt... precioses!!!
De cor que no sabria quina triar.
Em queia la bava noia, noia... Anton.

Striper ha dit...

Tots preciosos, nanit guapa.

mossèn ha dit...

fashion ... salut

Nymnia ha dit...

Doncs si que son molt macos, si! I també m'ha agradat els colors que has escollit!

Carme ha dit...

Molt macos tots, Cèlia! però el que has tu triat... també és el meu preferit. Coincidim doncs. M'ha emocionat i tot.

Hinata ha dit...

Els he trobat molt bonics!

Els del PiT ha dit...

El cas és que havia de ploure de totes maneres...

Xocolates Lloberes, hi hi...Avi, si us plau!

Tanca, nano, que diu que tanquis...Uixxx... Vagi a fer el cafè que ja vaig venint!

Qualsevol que hagueres triat hauria estat mereixedora de figurar al capdemunt de la llista, eh?
:-)

USD ha dit...

quanta gent que aguaita en aquesta barana

Lliri blanc ha dit...

Una tria dificil perquè son una més preciosa de l'altra!
Quina fantasia que tens! :)

- assumpta - ha dit...

Doncs, totes les trobo precioses!
Les he tornades a llegir i pensava, aquesta... no aquesta...
TOTES!!!
;)

Cèlia ha dit...

Gràcies a tots i gràcies jesús per fer-nos participar en els teus jocs i, en especial aquest, pel teu nou llibre de poemes...

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc