dijous, 7 de maig de 2009

ORENETA ACRÒSTICA


nius d'oreneta cuablanca (Delichon urbicum)

Obstinada oreneta voladora
Refàs nius de robí.
Enfosqueixes cels
Nítids de primavera per ser
Estendard de novells.
T' apropes a balcons i barbacanes amb les
Ales esteses i alegre neguit.

Us agraden els acròstics de les orenetes? Us en vull presentar més, uns de ben especials. Els hem fet tots alhora, mestra i xiquets i xiquetes. Llegiu, llegiu...
Tot forma part de la nostra participació en un preciós projecte, El projecte orenetes, de Territori i paisatge.

GERY - MAKULU - SAKURA - MARKI - HINATA - MACIUPICIU - QUCAIA



11 comentaris:

Striper ha dit...

I A MES ES UN OCELL PORTADOR DE BONANZA I BON TEMPS.

rebaixes ha dit...

Com estimo jo les orenetes, son els meus gats voladors, agraïdes,
és recorden del lloc cada any...
No és com ls pardals.
M'ha agradat l'acrostic, jo també quan m'agafa la bullida els solto... Crec que estas ungida d'uns valors de magí immensos.
Anton.

novesflors ha dit...

Quina foto tan curiosa i tan oportuna. I quins acròstics tan encertats.

XeXu ha dit...

Que maco, i que original! Són ben maques les orenetes, fins i tot el nom ho és.

onatge ha dit...

Ocell de vol esperat.
Reviu la primavera.
El cel és el teu aire.
No deixis de venir.
Ets portadora de llum.
Tens la llibertat.
Arreveure sempre


Hola Cèlia m'he deixat endur pel moment, però si tu creus que no cal que surti al blog, ho entendré, ja saps que tinc un mal costum de respondre un poema amb un intent de poema.

M'ha agradat la teva tasca amb les paraules i els sentiments.

Una abraçada.
onatge

Carme ha dit...

Orenetes i barbacanes... m'agraden les teves fotos i l'acròstic també.

Nymnia ha dit...

Que bonic... i que especial! Sempre és maco veure un nou d'oreneta a prop de casa nostra... I sí que és maco el seu nom i tot! Un petó!

mossèn ha dit...

curiós ... salut

Cesc ha dit...

Les orenetes ens apropen tant a la vostra poesia ocm al nou temps vingut.

Anònim ha dit...

Im looking at buying an ebook reader from amazon and I need somebody to tell me the differences between the apple ipad and the kindle (I know the ipad isnt available on amazon yet [img]http://www.freesmileys4u.info/pics/O/e.gif[/img])

Sorry if this is in the wrong place, I'm new to this!

Anònim ha dit...

pretty cool stuff here thank you!!!!!!!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc