dimarts, 22 de setembre de 2009

INICIATIVES GENEROSES

Una de les coses que m'ha cridat més l'atenció del món dels blocs i dels blogs, és la generositat, potser perquè aquí no es demanen préstecs que cal retornar amb un cert interès, sinó que és una generositat que ve del món de la imaginació, de les idees i de les ganes de compartir.

Un dels casos més recents és el del Jaume Pros de Sense Embuts, un dels blocs que m'agrada visitar sempre que puc per la seva honestedat informativa. Fa poquet vaig rebre un mail amb una entrevista que vaig contestar-li amb molt de gust i he rebut la sorpresa que ja ha començat el nou espai "EL BLOC I LA PERSONA" amb la finalitat " d'ajudar a la difusió d'aquells espais i a estrènyer els llaços, sovint excessivament impersonals, que hi ha entre tots nosaltres" i aquest inici ha estat amb Transparència. Tot un goig, gràcies Jaume.

9 comentaris:

Jaume Pros ha dit...

Gràcies a tu, Cèlia, per participar-hi.

I és que entre tots i totes fem la Catosfera, l'Altcampesfera... i totes les esferes que convinguin.

Una abraçada.

Carme ha dit...

Jo no coneixia el blog de Jaume Pros, i cal dir que ha estat una bona sorpresa, doble. Gràcies Cèlia, també a tu.

Striper ha dit...

Potser no es casual iciar les entrevuistes amb Traspàrencio , ets un valor segur.

zel ha dit...

elis elis... petons, ets genial!

Mon ha dit...

La veritat es que al mon dels blogs hi ha molts cops el que potser ens manca a la vida real. Es per això que m'agrada tant aquest mon?
No camvieu mai

Joana ha dit...

A mi també m'agrada aquesta generositat i companyonia que s'hi estableix amb persones que ni tan sols sabem com són. Només a través de les paraules ens anem coneixent. Una teranyina de connexions ampla i especial.
Visitaré aquests blogs! gràcies!

rebaixes ha dit...

Estic en tu, que hi ha molts bonesa que ronda per aquí... Deu ser un sentiment que és més fàcil de transmetre, estem sols físicament davant la xarxa i allí hi volem viure,adoptar, ser, presentar-nos amb noblesa, honestedat crec que son virtuts que estan arrelades. ja tornaré a veure el que expliques. Bon dia Cèlia...Anton.

Cèlia ha dit...

Noies i nois, perdoneu-me aquells que ens visitem tot sovint i que ens trobem bé visitant-nos perquè no es pot anomenar a tothom i em sap greu... un petó per a tots els amics i amigues de transparència!

Cesc ha dit...

Sepre hi ha persones que són generoses i això ens fa ben diferents.

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc