dijous, 5 de novembre de 2009

HAIKÚ DE BOSC


Fot. Cèlia (L'Aixàviga)

Grèvol amb fruit,
el bosc canvia de color.
Ja és tardor.
novesflors respon:
Llueix tardor
novembre pretensiós.
Magrana al plat.

Carme respon:

Vermell humit
entre el verd que perdura.
Passes cruixents.


 Lliri blanc respon:

Perfums i colors son
reverències a la tardor,
simfonia del bosc.


Jesús M. Tibau respon:

Pessic de roig
damunt del verd esclata.
Joia de bosc.


onatge respon: 
 
 Enmig del bosc  
 taques de sang
 amb batecs de vida...
- assumpta - respon:

Cor roig
Que amb son afany,
Duu prosperitat tot l’any

 
Laura respon:

Com un somriure
de nen petit:
vermell lluent.

16 comentaris:

Striper ha dit...

Ja toquen campanas de nadal.

novesflors ha dit...

Llueix tardor
novembre pretensiós.
Magrana al plat.

Carme ha dit...

Vermell humit
entre el verd que perdura.
Passes cruixents.

Assumpta ha dit...

Uiii!! Aquesta foto em fa pensar en més fred encara! :-))
Ara sí que és ben bé tardor!!

rebaixes ha dit...

Cèlia, m'agrada aquesta foto per que és la natura i els seus colors, que bonics.
Fa uns dies, diumenge passat em vaig allunyar per la carretera fins dalt el collat uns 8 kilòmetres del poble - amb el cotxe - lloc on hi ha bosquina, hi vaig veure entre altres arbres l'arboç - aquí en diem cirerer de pastor i -n'hi havia de fruits vermells, grocs, verosos feia més bonic. Hauré de fer memòria i tornar-hi a fer-hi unes quantes fotos...Anton.

XeXu ha dit...

I ja tocava que ho fos! Ja has deixat la platja?

Els del PiT ha dit...

I taaant que tocava!

Lliri blanc ha dit...

Perfums i colors son
reverències a la tardor,
simfonia del bosc.

La RaTeta Miquey ha dit...

I l'olor del bosc??? com m'agrada aquesta olor

Jesús M. Tibau ha dit...

pessic de roig
damunt del verd esclata.
Joia de bosc.

onatge ha dit...

Enmig del bosc
taques de sang
amb batecs de vida...

Visca la terra!
onatge

- assumpta - ha dit...

Cor roig
Que amb son afany,
Duu prosperitat tot l’any

caterina ha dit...

M'agrada el detall de donar un color diferent a cada haikú segons el blogger. Alhora dóna vida :)

Besets!

berta ha dit...

He tornat a veure si seguia la tirallonga.

Que bonica, queda, oi?

Laura ha dit...

Com un somriure
de nen petit:
vermell lluent.

Estic de vacances, no sabia si podria connectar-me i saludar-te. Un petó, dona de lluna!

Cèlia ha dit...

Quanta activitat poètica! Qui diu que no agrada si és una cosa que es porta tan endins? Gràcies per la vostra poesia, us ho agraeixo de tot cor, no em canso mai de dir-ho!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc