dijous, 31 de desembre de 2009

BON ANY 2010 A TOTHOM!


30 comentaris:

Cèlia ha dit...

Ho desitjo a tothom i és una pista per al meu amic invisible que, si passa per aquí, pot comprendre el joc de paraules!
Però ho desitjo especialment al Cesc perquè no puc dir-ho al seu bloc.
A tothom, un any amb força, equilibri, valor i seny! (sóc de Valls, oi?)

Joana ha dit...

Molt bona entrada d'Any Cèlia!!!

Striper ha dit...

Doncs bon 2010 també per tu.

McAbeu ha dit...

Que tinguis una bona entrada d'any i un FELIÇ 2010!!

Mon ha dit...

Bon any 2010! Ple de tot alló que estimem

novesflors ha dit...

Un pensament molt assenyat el del Petit Príncep.

Feliç 2010.

rebaixes ha dit...

Cèlia, felicitats de les grans, Que aquest nou any et porti a tu i els teus, en especial, quant sigui de bo
per vosaltres. Una abraçada, Anton.

vpamies ha dit...

Bon any nou, Cèlia. Recordar El petit príncep és una pensada boníssima!

Assumpta ha dit...

MOLT FELIÇ 2010!! :-))

- assumpta - ha dit...

No "pillo" la pista...
Però estic amb tu que l'essencial és invisible als ulls.
Fa dies que no et podia venir a visitar i t'he trobat a faltar. M'hauré de posar les piles i estar-me una bona estona per aquí.
Cèlia, que tots els teus somnis es facin realitat en aquest nou any 2010!
T’ho desitjo de tot cor, un petonet i una abraçadaaa.
=)))

BI ha dit...

Igualmeeeeeeeeeeeeent! Molt feliç 2010 per tu també!!! També passava per deixar-te una nova pista: fixa't en l'http: som tan poquets...

XeXu ha dit...

Bon any Cèlia!

zel ha dit...

Preciosa la pista, molt bonica...però no hi caic... Bona vida, bon any, bon tot!

onatge ha dit...

Et desitjo que aquest any et segueixi portant amor i transparència... i bona lluna de quart creixent...

Una abrçada.
onatge

Cèlia ha dit...

M'hi havia fixat però no he investigat, ara hi torno a caure amic/ga invisible, no ets google sinó word press..., això, tens raó, limita més les possibilitats!

myself ha dit...

Molt bon any nou!

MK ha dit...

Bon Any Celia!!.
Doncs ves per on a mí si que m'ha semblat entendre la pista.
Fins i tot ara em sembla quasi "transparent" del tot quí por ser la meva Amiga Invisible.
Fermós descobriment el teu blog!.

rits ha dit...

Molt bon Any Nou per a tu també!

Una gran frase!

Els del PiT ha dit...

Molt bon any també per tu bonica, un petó ben fort a la galta esquerra! :)

Carme ha dit...

Bon any Cèlia... jo sempre tinc present el Petit Príncep! M'ha acompanyat sempre.

Jo no sóc de wordpress...

Carme ha dit...

I molt bon any!

Amb força equilibri, valor i seny! M'encanta encara que jo no sigui de Valls.

Cèlia ha dit...

Bon any, de nou a tothom! Però AI investigo i no hi caic...

Cèlia ha dit...

Potser no he entès bé la pista i era només per despistar!

Margarida Aritzeta ha dit...

Molt bon any, Celia, amb un retard només atribuïble a la mandra i la ressaca. Una abraçada, literària i blocaire.

El veí de dalt ha dit...

Bon any! I que seguim visibles al replà!

BI ha dit...

Nooooo!!! Jo no faig pistes per despistar!!!!
En vols una altra: Penso que les circumstàncies de cada persona són molt importants. Fixa't, les circumstàncies són les que han fet que hagi vingut a parar al teu blog, i unes altres circumstàncies (marxo fora aquesta tarda) faran que no puguis tenir el regal fins el dia 7.
Em sabràs trobar, ara? ;-)

La RaTeta Miquey ha dit...

Ostres m'he despistat i no t'he deixat un feliç 2010!!! sort que has passat per casa, estimada vallenca! Una abraçaaaaada i que per molts anys ens seguim trobant per aqui (i per allà, també, que jo sovint baixo a la Xixu del Pati!)

khalina ha dit...

Bon any nou!
Trobo tan bonic el Petit Príncep!

Cèlia ha dit...

Tot i que estem en temps de tortell de reis (sí, estem a punt!) ja somio amb les orxatetes de la "xixu", quina raó que tens!

Cèlia ha dit...

Mireu, els vallencs no tenim aeroports, ni estacions de tren(bé, una de joguina sí -qualquier tiempo pasado fue mejor-)per a l'ave ni per al metro, no discutim perl nom de la vegueria (el meu parer és que Vegueria del Camp és preciosa, "gent del Camp gent del llamp! i ens inclou a tots), tenir dues grans ciutats tan a prop i les dues ta "" (amb tot el carinyo) han fet que ens conformem amb la nostra força, el nostre equilibri, el nostre valor i el nostre seny, per això fem uns castells tan bonics!, però ens ajuda a viure un bon calçot a l'hivern i una bona orxata a l'estiu! (sí, ja sé que és importadeta i que aquí es bebia el "volado", però jo no sóc gaire de l'anís).
Que els reixos us siguin ben propicis! I els déus també! Bona diada de reixos, bon any a tothom!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc