dimecres, 30 de desembre de 2009

MOSTRA DE POESIA A ALCANAR PEL MES DE MARÇ

I MOSTRA OBERTA DE POESIA 

Objectius:
Aconseguir una àmplia trobada de poetes de diferents tendències.
Posar-los en contacte entre ells i amb el públic d’Alcanar.

Possibles formes de participació:
1. Enviament d’un enllaç a un vídeo, amb una durada màxima de 3 minuts, de recitació poètica a mostrapoesiaalcanar@gmail.com.
L’enllaç serà publicat al bloc http://alcanarpoesia.blogspot.com
2. Participació a la lectura pública que tindrà lloc a Alcanar el dissabte 20 de març de 2010.
Terminis:
Enviament de propostes i textos, en format rtf (Rich text format) que seran recitats abans del 28 de febrer de 2010. Els textos s’aniran penjant al bloc creat a l’efecte. També els enllaços als vídeos, cas que la participació siga en vídeo.

Es pot participar en la modalitat de poesia visual. Es crearà un àlbum web i es farà una projecció pública.

Els poemes han de ser originals i no sotmesos a drets d’autor, l’organització d’este certamen declina qualsevol responsabilitat en este sentit.

Premis:
Per tractar-se d’una mostra no hi haurà premis, però els autors i autores participants podran posar a la venda els seus llibres.
Tots els participants rebran un diploma de participació.

Qualsevol circumstància no prevista en estes bases serà resolta a criteri del Comitè Organitzador.


El meu amic i poeta Tomàs Camacho m'hi va engrescar i jo també hi he participat. Espero engrescar-vos a que participeu perquè ho trobo una experiència molt interessant. Jo, per la meva part, he engrescat el Joan Guasch, que m'encanta com escriu. Jo no m'hi considero, de poeta, escric els meus pensaments perquè ho necessito, per equilibrar la meva lateralitat creuada i em funciona, i perquè em surt de dins, del cor i del cap. I a tots aquells que us mou el cuquet de la poesia (alguns blocaires ja ho han fet) espero que també hi participeu. Us convido a fer un passeig pel bloc de la mostra on hi van penjant els poetes participants.

6 comentaris:

Striper ha dit...

Jo em rumio lo del video pero no se sio estare a l'alçada. un peto i bon any nou.

Carme ha dit...

Jo no he fet mai un vídeo, mare meva! No, no, jo entenc que no es pot participar només en escrit, oi?

Jesús M. Tibau ha dit...

jo també he participat:
http://jmtibau.blogspot.com/2009/10/i-mostra-oberta-de-poesia-alcanar.html

Animeu-vos

Cèlia ha dit...

Carme, i tant que es pot fer només per escrit, així hi hem participat naltros!

Cèlia ha dit...

Jesús, ja t'he vist també! I és clar que hi havies de ser! Ès una idea fantàstica, una mostra i no pas un concurs, pot ser molt engrescador!

Joan ha dit...

PER UN 2010 PLE D'EMOCIONS COM AQUESTES: http://www.youtube.com/watch?v=YmKQOqUgFIM

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc