dilluns, 8 de març de 2010

RITUAL DEL LLIBRE D'ORACIONS


RITUAL: Tancar els ulls per percebre totes les olors i tots els sons
que degoten en la boirina del matí. Notar com la fresca humitat em va
penetrant per la pell nua i com dissol dins del meu temple de carn totes
les sensacions que m’envolten: el primer bes càlid del sol que neix, la poderosa
força de la terra que gira, la profunditat inabastable de l’univers que
em protegeix.


Sento l’alè del meu alè.
Sento com es dispersa.
Sento l’aire del carrer.
Sento la gent amb pressa.
Sento el tro llunyà
i l’olor de pluja fresca.
Sento paraules dolces
que llisquen a cau d’orella.

Sento el perfum del gest,
com m’agafes de la mà,
com vesses l’esguard
dins del meu esguard ardent.
Sento l’alè de la vida,
et sento dintre meu.

Sento el foc que existeix
pregon en el panteix
de l’alè del teu alè
que subtil ens dispersa
per l’aire del carrer.

Joan Guasch

4 comentaris:

Striper ha dit...

Jo diria que es un ritual magic molt magic.

novesflors ha dit...

Delicioses sensacions.

(Cèlia, quan he entrat al teu blog se sentien dues cançons superposades, no sé si és una cosa puntual o és que hi ha algun problema).

Carme ha dit...

Em sembla que aquest llibre d'oracions, l'haurem d'aconseguir. M'agrada! I el ritual també, per descomptat.

- assumpta - ha dit...

He vist els teus dos post on parles d'aquest Llibre d'oracions. Miraré d'aconseguir-lo i deixar-me endur per la seva màgia...

Petons i merci per donar-lo a conèixer aquí.
;)))

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc