dimarts, 25 de maig de 2010

LES PARAULES D'ANNA RUIZ


 L'Anna Ruiz és professora de secundària  va ser qui va fer la presentació de Poems & blocs, poetes a la xarxa.

 No estic acostumada a unes paraules tan maques sobre els meus poemes, malgrat els comentaris que ens fem dia a dia dins els blocs i que acostumen a ser sempre molt positius i amb molta tendresa, però aquesta mirada poètica i externa però amb els ulls tan oberts, m'espantava una mica.
Sabeu què va dir? Coses molt positives de tothom!
Però només començar ja ho va dir: "Estimats poetes, el món de la poesia sempre m'ha fascinat..."

" La Cèlia Marcos, se sent còmode fent Haikus, sap de la força d’aquesta mètrica, de l’esforç de dir en poques síl•labes moltes coses, sap com fer-nos arribar el sentiment de l’ànima, el moment, en breus versos:” Mirada: Petits caminets/ construeixin el meu somni./ La teva mirada.”
S’acosta a la natura i a les flors com ho feia sàviament Verdaguer: “Petites orquídies / germinen al cor/...tres pètals, tres sèpals, tres llàgrimes.” "

Moltes gràcies, Anna, per les teves paraules...

5 comentaris:

Carme ha dit...

Em va encantar tot el que va dir l'Anna. El que va dir i de la manera que ho va dir. Gràcies al teu enllaç ara m'ho tornaré a llegir. va parlar del món dels blogs d'una amaner a que fins i tot jo que no sóc al llibre m'hi sentia identificada. Jo també li dono les gràcies. I a tu per acostar-la fins aquí.

fanal blau ha dit...

Estic d'acord amb l'Anna Ruiz, Cèlia!
Felicitats sinceres!
A mi també m'agrada llegir-te!

novesflors ha dit...

Jo no hi era -ara llegiré el teu enllaç- però el que va dir de tu crec que és veritat.

Cèlia ha dit...

Gràcies de nou, la Carme hi va ser i realment, tot i no ser blocaire i que va confessar que li costava llegir a l'ordinador, va llençar una llança important per la poesia que es fa a la xarxa. No és perquè llegiu què va dir dels meus sinó perquè llegiu què va dir en general. La Carme, que hi va ser, s'hi ha sentit identificada, i tant!
I és la xarxa qui està estenent tanta poesia, oi?

poesiaula ha dit...

Sí, Cèlia! és la xarxa... i nosaltres.
Isabel

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc