diumenge, 6 de juny de 2010

TROBADA DE TOTES LES SORTIDES DIGNES


No, no, la trobada no va consistir només en un bon àpat en un local molt agradable (Lo trull de les raboses) i una companyia  poètica esplèndida.
La trobada va ser a la Llibreria Serret de Vall-de-roures. No sé com us imaginareu la llibreria i el seu llibreter. Serret és sorprenent perquè en un espai tan reduït hi guarda una exquisida selecció que cal rebuscar. Serret ens va regalar el seu llibre. Fora ens esperava Jesús Tibau, pare de  la sortida digna i origen de tota la troca, també hi era el Jaume Llambrich, l'editor (Petròpolis)que ha  parit  totes les criatures dignes i qui també ens va fer el regal de dir-se Gerard.  Hi va haver converses i poesia, ben a la vora dels Ports dels que estic enamorada des de ben joveneta i que enyoro sempre que no hi sóc a prop. Hi ha màgia als Ports, ho sé, hi ha música, hi ha poesia...
També sé que hi ha erotisme, fa més de trenta anys que els visito any rere any, sé  que hi ha nits especialment estelades i que la lluna hi fa l'ullet. No em va estranyar gens que  també ens companyés l'erotisme amb la veu i la poesia de la Judit Ortiz.




..::MENJA'M::.. Recital de poesia from Judit Ortiz on Vimeo.

10 comentaris:

GURMET ha dit...

Jo conec un dels que va participar que ja li hagues agradat estar ja, pero no ha pogut ser.

novesflors ha dit...

Una poesia molt vitalista. M'ha agradat el vídeo.

onatge ha dit...

Cèlia i Joan, Joan i Cèlia, una trobada memorable. Per la riquesa de les persones al voltant de la taula. I com a colofó, el recital de la Judit, ara quan llegeixo el llibre sento la seva veu i la seva gestualitat. I recordo els acudits a taula. El gust va ser meu i la paciència vostra.

Una gran abraçada des del far.
onatge

Carme ha dit...

Doncs... m'alegro que tot hagi anat tant bé...

Només se m'acudeix dir que m'hauria agradat molt ser-hi!

Tot plegat fa molt de goig i molta enveja!

:)

Elvira FR ha dit...

Gràcies per donar-nos a conèixer com va anar tot....jo no podia ser-hi però ja m'està bé si ara ens ho contes...

Jesús M. Tibau ha dit...

una bona joranda, i fins la propera

Margarida Aritzeta ha dit...

caram, felicitats per la moguda!

Mon ha dit...

Va ser una jornada d'aquelles que no s'obliden facilment. Estic segur que ho repetirem...gràcies per les fotografies els Ports son un encant

Jacme ha dit...

va ser un plaer trobar-nos, i conèixer-nos en el món analògic! una abraçada!

noticias ha dit...

guaaa!! me encanta el blog, siempre encuentro poemas preciosos

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc