dilluns, 19 de juliol de 2010

SILENCI

Fot. Cèlia
BON ESTIU!

12 comentaris:

novesflors ha dit...

A l'estiu tots callem, almenys durant uns dies. El descans anual. Jo ho faré a darreries de mes.
Bon estiu, Cèlia.

Elvira FR ha dit...

BON estiu i bones vacances!

XeXu ha dit...

Bon estiu! Quina foto més xula!

Striper ha dit...

IGUALMET!!!

onatge ha dit...

Cèia, bon estiu!, i bon Silenci. Un bon silenci que penetri i que abraci com un bon brut nature...

Una abraçada des del far.
onatge

fanal blau ha dit...

Silenci...i bon estiu!

Un petó molt gran, Cèlia!

Cèlia ha dit...

Bon estiu a tothom, ja heu vist que he estat poc activa als blocs però molt activa en la meva vida personal i professional i ha arribat el moment del descans per agafar forces físiques i mentals per al proper curs! Un petó poètic!
Per cert, avui m'han fet un homenatge i m'he emocionat. Ha estat un homenatge compartit amb la lluna! Les dues estem que no hi cabem!
On me l'han fet? A la roda poètica!
http://personatgesitinerants.blogspot.com/2010/07/etiques-efimeres-acrostica-itinerancia.html

Joan Leonel ha dit...

Una abraçada des de XILE

Joan Guasch ha dit...

espero que el silenci no sigui prou llarg com perque t'ofegui les paraules.

Cèlia ha dit...

Una abraçada cap a Xile també!
No, jan us faré un resum del més destacat de l'estiu (però personal, és clar!) i continuarem amb noves paraules!

caterina ha dit...

Molt bones vacances, Cèlia! Gaudeix-les a tope! :)

zel ha dit...

Encara estàs en silencia, Cèlia? No dona, va...

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc