dijous, 26 d’agost de 2010

RECORDANT L'ESTIU III

 Hem fet un curs de cuina molt interessant que portarà continuïtat, demà farem el segon. Vaig aprendre a fer gelats que, per cert, encara no he posat en pràctica però segur que d'avui no passa!


Hem fet visites culturals, per exemple aquest poblat iber. M'agrada molt combinar les dues coses, els aspectes naturals i els socials en les vacances, el present i el passat, el descans i la cultura. Bé, com a molts, suposo.



I un dels aspectes que enguany m'ha cridat l'atenció, suposo que ha estat fruit del bon any de pluges primaverals, ha estat la maternitat dels animals. Passejant he vist esquirols i porcs senglars cadells i, sobretot, tot tipus d'ocellets, de petits  i de grans! 
De voltors en veig cada any als Ports, però enguany ha estat fantàstic! 

 


Però les pluges també han estat presents durant l'estiu, i déu-n'hi d0, amb quina força i bellesa!



5 comentaris:

Elvira FR ha dit...

Un estiu molt ben aprofitat natura, cuina i cultura!

Striper ha dit...

Veig que ho has aprofitat força , jo estat aquest poblat.

Carme ha dit...

M'han agradat els teus records d'estiu! Molt ben aprofitat amb pluges incloses.

M'alegro de retrobar-te, una abraçada.

novesflors ha dit...

I, a més, a més, has fet bones fotos...

XeXu ha dit...

Un estiu ben ple d'activitats, com diuen per aquí, molt be aprofitat aquest període de descans.

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc