diumenge, 22 d’agost de 2010

RECORDANT L'ESTIU

Quan era xiqueta i anava a escola em pensava que la vida era molt avorrida i que mai passava res d'extraordinari. Hi havia la rutina  de casa a l'escola i de l'escola a casa. Bé, tampoc no era ben bé així però és que els hiverns se'm feien molt llargs i els estius molt curts.
Ara, tot i que no tinc pas temps per avorrir-me, els estius també se'm fan molt curts. Em fa la sensació que és molt més fàcil viure, com diu la cançó. El sol i l'aigua són dos elements que junts em produeixen molta felicitat i agraeixo poder gaudir d'aquests moments.
I, tot i que l'estiu s'acabi a finals de setembre, per a mi, s'caba amb l'agost...
I si faig balanç, em farà gràcia anar recordant aquesta setmana, les petites coses que m'han aportat descans i han posat el toc de poesia vital a la meva vida.
I el primer que em fa gràcia recordar  i que em va agradar força, va ser un concert a Santes Creus d' ANNA ROIG I L’OMBRE DE TON CHIEN 

Anna Roig – veu • Carles Sanz – teclats • Magí Batalla – guitarra • Carles Munts – contrabaix • Ricard Parera – bateria
Combinant amb tota naturalitat el català i el francès, i amb una posada en escena de caire teatral, el seu nou treball discogràfic esdevé una proposta innovadora en el panorama musical. Després d’uns anys recorrent els escenaris catalans versionant grans clàssics de la Cançó Francesa L’ombre de ton chien va decidir fer un pas endavant en el seu treball, passant a treballar a partir d’un repertori propi basat en les cançons de l’Anna, essent la formació actual l’exitosa maduració dels dos projectes, el de l’Anna Roig com a cantautora, i el de L’ombre de ton chien com a grup. Grup revelació 2009 segons la crítica dels Premis Enderrock. Premi Enderrock al millor videoclip del 2009, per "Je t'aime". Premi Cerverí a la millor lletra de cançó 2009 pel tema “Corro sota la pluja”. Premi Carles Sabater pel tema “Corro sota la pluja”. Premi Continuarà - TV2, pel millor debut discogràfic. Nominats al Disc Català de l'Any, organitzat per Ràdio 4.

5 comentaris:

fanal blau ha dit...

Bentornada i benvinguda, Càlia!
L'estiu...té aquests regalets. Aigua, sol i poesia. Per a mi tres ingredients essencials a la vida.

Una abraçada, transparència!

onatge ha dit...

Hola Cèlia, quan recordem és perquè hem viscut... Et desitjo un bon recordatori...

Una abraçada de record.
onatge

Elvira FR ha dit...

Bons records magnific concert...per a mi també s'acaba a l'agost l'estiu i el nou any comença sempre l'u de setembre i fins juliol...ben tornada i benvinguda de nou!

Centdesitjos ha dit...

Oh... aquesta veu tan tendra a Santes Creus... segur que ha estat molt guapo!!!
Un petó, i ja et trobàvem a faltar per aquí...

sustine hefalu ha dit...

ESTUPENDO VIDEO: MUSICA , MONTAJE Y NOIA

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc