dimecres, 25 d’agost de 2010

RECORDANT L'ESTIU II

 De viatges, durant l'estiu, tot i les vegades que he anat enguany a l'aeroport, no n'he fet gaires. He visitat tant l'aeroport de Girona com el de Barcelona, en canvi, el que tinc més a prop, no, perquè no sortien avions cap on necessitàvem anar. I no tant per pujar-hi sinó per esperar -los. Tot va començar ara fa exactament un any, avui treiem el bitllet per internet per a que la meva filla marxés d'Erasmus al setembre. Aleshores començava una important presa de decisions: fer una maleta per un any amb el que fos més imprescindible però que no pesés gaire. Aquest any ja ha passat i ella ja ha tornat, però la vida, tant la seva com la nostra, ha canviat. Bé, sobretot la seva! I viatges amunt i avall, i experiències que han omplert la seva maleta, molt més que de roba i d'altres estris que es puguin necessitar.
Però no em puc queixar, he anat a Roma i a Genève, per tant, aquest estiu, hem decidit fer passejades més properes perquè és a casa on tothom volia estar. De retorn a casa!



Per això, vaig decidir que calia omplir la casa de:

POESIA I MÚSICA



DE MÀGIA


I hem anat posant a l'estiu AIGUA I SOL

4 comentaris:

Elvira FR ha dit...

I jo enguany tampoc ,jo enlloc d'anar a l'aeroport he agafat trens!

XeXu ha dit...

Les fotos del darrer àlbum són precioses, totes una meravella!

Joan Guasch ha dit...

estic desbordat per aquest resum tan exhaustiu i bonic.

Striper ha dit...

Bentornada guapa!! Petons!!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc