dijous, 21 d’octubre de 2010

PREMI PER COMPARTIR


He rebut un nou premi, el guardaré al subbloc de premis i agraïments, però abans he de donar les gràcies a Mon, l'amic de La garrofa de Mont-roig , ja que me l'ha concedit. Mon és l'artista del teatre de titelles.
I com que aquesta setmana és la setmana GUANT (Festival internacional de teatre de titelles de l'Alt Camp) i els meus alumnes, com cada any en frueixen , he pensat que, una cosa m'ha dut a l'altra i avui va per ells aquest premi que els traspasso, pels tridimensionals!!!!

Bon curs, companys!


Per al Caros, que el món no és tan sols una pilota rodona! (potser per al Mesi sí!!!)
Per al Kona, apassionat per la bicicleta (i pel Villa)
Per la Mermaid, que es mou pel món com una veritable sirena!
Per l'Energi, que en té molta! I està aprenent a dosificar-la!
Per la Sata, la veterana i delegada del grup!
I per la NataE, la més dolceta i amant de la cuina i la fotografia!
I per la més novella, la Triple M!
I per l'enamorat dels insectes, l'Halo!
I pel noi que mola, el TH!

Aquest premi és per compar-lo amb tots valtros!  Que la força us acompanyi!

10 comentaris:

Mireia ha dit...

Felicitats pel premi!

Triple M ha dit...

Moltes gràcies per el teu regal. m'ha agradat molt.

familianata ha dit...

Moltes gracies pel regal hans ha gradat molt.

kona ha dit...

gracias celia

TH ha dit...

gracies pel premi cèlia.soc el th

Halo M ha dit...

hola celia m'agrada molt espero que no paris de fer-ho

Caros ha dit...

celia ets la mio que hi ha en la escola i no falta cap mestra mes
gracies per tot aixo que as fet
per nosaltres i gracies a tu pudem aprendre moltes coses.

Sata ha dit...

hola, gràcies per tot, i pel teu regal m'ha agradat molt!

Mermaid ha dit...

Moltes gracies Celia m'ha agradat molt el premi.

Misteri ha dit...

Moltes Gracies Celiá M'agradat molt

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc