dimarts, 18 de gener de 2011

LES CLAUS DEL CEL

 Santes Creus (Cèlia)
Rosers salvatges
a les portes del jardí.
Les claus del cel.

 fanal blau 
Claustre que fa d'abric
al silenci de la natura.  
I el blau atent.
 
Carme
Captivat el jardí,  
la ment en pau.
La clau de tu.
 
Anònim gripaublau 
Les claus del cel
a les voltes del claustre.
Pedra de segles.
 
onatge 
M'agrada més el cel de les claus...
Ara la pau al jardí ha de ser un cel...
i sense claus a la creu... 
només el roser i les espines...
 
Elfreelang 
El pany obert
porta badada
esquitxada de cel

12 comentaris:

fanal blau ha dit...

Claustre que fa d'abric
al silenci de la natura.
I el blau atent.

Carme ha dit...

Captivat el jardí,
la ment en pau.
La clau de tu.

gripaublau ha dit...

Les claus del cel
a les voltes del claustre.
Pedra de segles.

onatge ha dit...

M'agrada més el cel de les claus... Ara la pau al jardí ha de ser un cel... i sense claus a la creu... només el roser i les espines...
(Cèlia m'ha sortit així, ja saps que és el vent de mar...)

Des del far una abraçada.
onatge

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Sé que hi ets per la mirada al cor del cel.

Assumpta ha dit...

Què bé que s'hi deu estar!!
Com diu la CARME, "la ment en pau"
:-)

Elfreelang ha dit...

El pany obert
porta badada
esquitxada de cel

Cèlia ha dit...

Un claustre abric i el silenci... com s'enyora de vegades! Gràcies fabal blau per l'haiku!

I gràcies també pel teu Carme, captivada i la ment en pau. I en transmets tu tanta!

Claus a les voltes, gripaublau, dels segles i segles!

onatge, el vent del mar sempre t'inspira i m'agrada molt el que et fa dir, ja ho saps!

Núria, per mirar dalt sempre s'ha de mirar abans dins. I m'ha semblat molt religiós però no tenia pas aquesta intenció!

Assumpta, la Carme sempre ens dona aquest toc de qualitat i serenor, oi?

Elfreelang, el pany sempre obert a la poesia!

novesflors ha dit...

Preciosa la foto i... que ja esteu entrenant-vos? :) :) :)

rosana ha dit...

les claus del cel potser estiguen al jardí que encomana tanta pau

Cèlia ha dit...

Una miqueta novesflors, m'encanten les participacions perquè enriqueixen molt els poemes!

rosana, jo també penso igual...

Joan Guasch ha dit...

Hi ha racons que emanen poesia només que hi passes per sota i et deixes abduïr pels sentits. Tot plegat, preciós.

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc