dissabte, 8 de gener de 2011

ONZE X 2, LLIBRE DE POEMES I FOTOGRAFIES DE VALLS

Les festes decennals de La Candela de Valls 2011 s'apropen. Tot i que vaig viure les del 81 amb molta intensitat, aquestes seran per a mi molt especials. He participat a l'onze X 2, (en total som 11 poetes i dos fotògrafs) al diàleg entre poesia i imatge i, malgrat la meva humilitat com a poeta, m'il·lusiona molt. No he vist el llibre, però la presentació diu que és un recorregut per la geografia urbana i emocional de Valls.
La feinada de la seva publicació recau en Cossetània i en la Comissió de Llengua de l'IEV.

L'acte de presentació tindrà lloc dimecres 19 de gener, a 2/4 de 8 del vespre, a l'IEV (C/Jaume Huguet, 1 de Valls). Hi col·laboren en la presentació el poeta Celdoni Fonoll i l'actriu Lloll Bertran.

4 comentaris:

novesflors ha dit...

M'alegre que comences l'any amb poesia i il·lusió. Deu ser una experiència bonica, la de l'11 X 2. Felicitats.

Elfreelang ha dit...

Doncs la meva sincera enhorabona Cèlia!!!! i te n'has de sentir ben satisfeta!

Joan Guasch ha dit...

Serà un llibre molt bonic perquè tothom que hi ha escrit (i fet fotos) ha buscat l'emoció d'indrets concrets de la ciutat, i déu n'hi dó! Emocionals com som, sabem treure, cadascú a la seva manera, aquesta energia immaterial de coses tan mundanes com un carrer, l'estació de tren, una plaça...

Joana ha dit...

Segur que serà un acte emotiu. Poesia i fotografia casen molt bé.
Que disfrutis i que tinfuis un any ple de projectes :)

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc