dimarts, 11 de gener de 2011

TRANSPARÈNCIA DE FANAL I


Santes Creus, fot. Cèlia

Solcant el cel
com margarida blava
l'amor precís.
 
Inspirat en el poema de fanal blau:

No li calen als teus ulls, ni als meus,
més llum que el sol.
Transparència.

novesflors ha escrit en resposta:
Solcant l'amor
un cel de margarides.
Sí, no, sí
t'estim.


Retorna fanal blau amb el poema:
De la rosassa del cor,
la mirada diàfana.
Entra la llum.


I jo responc:
Nineta blanca
dels teus ulls transparents.
La llum del cel.
 

19 comentaris:

novesflors ha dit...

Solcant l'amor
un cel de margarides.
Sí, no, sí
t'estim.

Carme ha dit...

Una bona combinació d'imatge i poema. Margarida blava que no cal desfullar si l'amor és precís. És un post preciós, com també ho era el de Fanal Blau!

Núria Pujolàs i Puigdomènech ha dit...

Realment preciós!

gripaublau ha dit...

Oh, molt maco!

fanal blau ha dit...

De la rosassa del cor,
la mirada diàfana.
Entra la llum.

Gràcies, Cèlia!
Moltíssimes gràcies!

XeXu ha dit...

I ara què, comença una guerra de poemes? Perquè quines dues!

caterina ha dit...

Transparència, llum, amor... Paraules que s'adiuen molt bé a la imatge. Com diuen Xexu, m'agrada aquesta guerra de poemes! :)

Cèlia ha dit...

Una imatge preciosa novesflors! un cel sembrat!

Cèlia ha dit...

Gràcies Carme, quan vaig llegir el poema de fanal blau vaig pensar que era el poema del meu bloc! (quines pretensions, oi?, però com a mínim que n'havia de fer un post sí!!!)

Cèlia ha dit...

Gràcies Núria!

Cèlia ha dit...

merci, gripaublau!

Cèlia ha dit...

Mercès a tu fanal per deixar-me prendre el teu poema al meu bloc i encara fer-ne un altre! Ja saps com m'agraden el teus poemes! T'estic molt agraida!

Cèlia ha dit...

Xexu, no sé si una guerra, però m'encanta quan ens afegim en aprtacions que enriqueixen els posts originals! és una cosa que sempre m'ha agradat, sobretot per l'espontaneïtat!

Cèlia ha dit...

Caterina, ingredients bàsics per a la visa, oi?

rosana ha dit...

Bonica foto i poemes

Elfreelang ha dit...

hagués jurat que t'havia escrit un comentari però potser va ser entre somnis poètics que ho vaig fer...i ara el somni s'ha esvanit....quines dues poetes! molt bo el poema ...tots dos i les aportacions...

Joan Guasch ha dit...

admiro aquesta capacitat que teniu de "guerrejar" amb poemes, imatges precioses d'esperits especialíssims.

Cèlia ha dit...

Gràcies Elfreelang, en somnis o no, t'agraeixo que hagis tornat a passar!

Cèlia ha dit...

Apa, quin guerrer que ens ho diu! Un petonet, Joan!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc