dimarts, 8 de febrer de 2011

PETJADES D'OR...

Fot. Cèlia (Cambrils)

Petges daurades
sota pedres de colors.
Seguint camins.

RESPOSTES DE MAR...

gripaublau :
 Una petjada
marcada a la sorra.
Camí de platja.


 Cèlia:
M'avanço al sol
seguint les teves passes.
Aigua de mar.

Elfreelang
M'agraden les empremtes
dels peus daurats 
in itinere cap el mar 
 
fanal blau 
 Aigua de mar,
petjada a la sorra.
Salabror als llavis. 
 
Carme 
 Encaixo el peu
a la teva petjada.
Encara et sento.
Besos de mar
esborren petjades
que hi tornaran

9 comentaris:

gripaublau ha dit...

Una petjada
marcada a la sorra.
Camí de platja.

Elfreelang ha dit...

ui els comentaris quasi no els puc llegir( queden sobre un fons clar , m'he de posar ulleres urgentment)
M'agraden les empremtes
dels peus daurats
in itinere cap el mar

fanal blau ha dit...

Aigua de mar,
petjada a la sorra.
Salabror als llavis.

Els teus haikús si que són petjades d'or, Cèlia!
Desitjo que hagueu disfrutat moltíssim les decennals! :)
Una abraçada!

Carme ha dit...

Encaixo el peu
a la teva petjada.
Encara et sento.

Cèlia ha dit...

M'encanten les vostres respostes poètiques! Gràcies com sempre, són fantàstiques!
Gràcies Fanal, les decennals sempre són ben especials!!

Dafne ha dit...

Deixo la meva petjada
en aquesta transparència
de paraules clares que
asserenen l'ànima!
Lídia.

Joan Guasch ha dit...

El millor de les petjades a la sorra és que les onades se les enduen i les escampen pels oceans.

rosana ha dit...

Besos de mar
esborren petjades
que hi tornaran

(Un abraç Cèlia?

Cèlia ha dit...

Gràcies novament pels vostres bonics poemes, Carme, realment cadascun és una encaixada sobre l'altra!
Una abraçada!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc