dissabte, 26 de març de 2011

DIA MUNDIAL DE L'EPILÈPSIA

Vas iniciar el viatge el dia 1 de setembre de 1989, uns dies abans que la teva gairebé bessona cosineta. Ets la segona (filla primera de la segona) dels catorze, després de la primera (filla del segon) i abans de la tercera (filla de la primera). 

Un poema haiku molt especial per a tu, preciosa, encara que segur que t'agradarà més el primer que t'he escrit que no pas el segon!

Camins de somnis
i  molts braços que t'acullen.
Bella adormida...

7 comentaris:

Elfreelang ha dit...

M'he fet un embolic de primeres i segones Cèlia en tot cas segur que li agrada moolt! no sabia que era el dia mundial de l'epilèpsia...bon cap de setmana!

XeXu ha dit...

No entenc res de filles primeres i segones, però per ella, una abraçada molt forta.

Cèlia ha dit...

Ella ens parla així, també ens costa a naltros però estic convençuda que m'entendrà millor la primera part que la segona... És la meva estimada bella dorment!

El dia de l'epilèpsia va ser dijous però li he dedicat avui molt especialment.

Carme ha dit...

Jo tampoc sabia res del dia de l'epilèpsia... però el poema és preciós.

Joan Guasch ha dit...

m'has fer arrencar unes llàgrimes.

novesflors ha dit...

Li agradarà seguríssim.

Centdesitjos ha dit...

A mi, com al Joan, m'has fet plorar.......
Mare meva com me l'estimo!!!!
Ella ens dóna lliçons de fortalesa, valentia i capacitat de superació...

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc