dilluns, 28 de març de 2011

LES GRULLES D'ORIGAMI

Visitant el bloc Caminem cap a vosaltres d'unes persones que m'estimo molt especialment, m'han animat a participar en aquesta iniciativa. Ens ho demana la Makiko, una japonesa que viu a Madrid però que vol enviar molts ànims a la seva gent de la forma que només ells saben fer: Les mil grulles d'Origami.
Quan hagi fet la meva després de veure el video, penjaré la foto al bloc per col·laborar a donar suport a la gent del Nord del Japó. Per a ells, rebre les 1000 grulles pot ser molt important! 


Las 1000 grullas from Makiko Sese on Vimeo.

7 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

una bona iniciativa.

Centdesitjos ha dit...

Espero veure les fotos ben aviat!! ;^)
Un petonet.

Cèlia ha dit...

És una iniciativa molt bonica i gens materia sinó tot al contrari.

Ai, centdesitjos, ja saps com anem aquests dies, final de trimestre amb teatre inclòs i a més... la miqueta molt miqueta d'estona que abans el podia dedicar als blocs, ara l'hem de dedicar algú molt important en les nostre vides...

Cèlia ha dit...

Però ho faré!

Elfreelang ha dit...

molt bona iniciativa....el problema és que de fer grulles de paper no en tinc ni fava amb prou feines sé fer mitja pajarita...si fos un vaixell de paper encara...espero que recullin moltes grulles!

fanal blau ha dit...

Bonic gest, Cèlia.
Mildesitjos meus per a tu, vosaltres i qui és tant important a les vostres vides. Molts ànims i una abraçada!

Joan Guasch ha dit...

tant de plegar i desplegar paper, m'he perdut a mitja lliçó. M'ho hauré de mirar unes quantes vegades per sortir-me'n.

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc