dimarts, 10 de maig de 2011

HAIKU D'ESPERA

Fot. Cèlia (xatrac)
És primavera
caminant cap a vosaltres.
Un dia més

Fa dies que Centdesitjos es va posar trista, li passa de tant en tant perquè està esperant els seus fills i es fa llarga l'espera. Centdesitjos és la meva germana petita i l'estimo molt. Un dia, després de llegir el seu bloc, vaig escriure-li aquest haiku al comentari i el va penjar sobre un poema de Martí i Pol. Quin gran honor! Però cada dia que passa és un pas endavant, ella ho sap. Camina cap a ells...

12 comentaris:

montse ha dit...

Sala d'espera,
esperança i tristor,
néixer i morir.

XeXu ha dit...

Pel que he vist al comptador, a la tardor encara estaran caminant cap a ells. No podria arribar ja, pel bé de tots, i deixar la primavera enrere?

Centdesitjos ha dit...

Apa!! Ho has aconseguit... M'has fet plorar altre cop... ;^P

Gràcies Cèlia, moltes gràcies...

Joana ha dit...

Preciós Cèlia però és clar s'ha d'anar al seu blog per entendre-ho tot :)

Fa dies que no passava però et llegeixo a la feina ( i allà no puc comentar :)
Abraçades wapa

Carme ha dit...

Que bonic! He anat ca la Centdesitjos i m'ha agradat el vostre intercanvi

Elfreelang ha dit...

espero que l'espera se li faci lleugera amb un haiku i una germana gran que se l'estima

Centdesitjos ha dit...

Gràcies per passar per "casa"... ha estat un plaer. I molt emotiu llegir els vostres comentaris...

Cèlia, que no podia anar a dormir sense dir-te que jo també t'estimo molt!!

Cèlia ha dit...

Si ja ho sé, bonica!!!! I saber que els estimes tant i que encara no arriben fa molt llarga l'espera. Un embaraç de nou mesos saps el temps que tindras el teu fill (de forma força aproximada), però amb l'adopció no saps quan pots trigar!!!

Gràcies a tots pels vostres comentaris. Un dia Centdesitjos serà una dona molt feliç!!

Joan Guasch ha dit...

Sembla estrany com unes poques paraules poden fer aparèixer tantes emocions. Les paraules ténen molt de poder.

fanal blau ha dit...

Cèlia, fa quatre hores he rebut un mail d'una íntima amiga on m'enviava les fotos del cacauet que els està esperant, també després d'una llarga espera i una primavera que se'ls està fent molt llarga. I m'ha agafat una plorera d'emoció! Perque l'esperen amb cent, mil i centmil desitjos com la teva germana.
Si vols saber-ne un secret...és diu Marcos!!! ;)
I permete'm...
Centdesitjos...ben aviat...veuràs! Us estan esperant amb ganes i delit!
Una abraçada!

Cèlia ha dit...

Ja sabeu que blogger ha tingut problemes i han desaparegut els últims comentaris. Bé, tenia 1 per publicar de Fanal blau i he pogut copiar el text perquè com a comentari em deia que ja no existia:

Fanal blau ha deixat un comentari nou al vostre missatge "HAIKU D'ESPERA":

Cèlia, fa quatre hores he rebut un mail d'una íntima amiga on m'enviava les fotos del cacauet que els està esperant, també després d'una llarga espera i una primavera que se'ls està fent molt llarga. I m'ha agafat una plorera d'emoció! Perque l'esperen amb cent, mil i centmil desitjos com la teva germana.
Si vols saber-ne un secret...és diu Marcos!!! ;)
I permete'm...
Centdesitjos...ben aviat...veuràs! Us estan esperant amb ganes i delit!
Una abraçada!

Cèlia ha dit...

Finalment, ha aparegut el missatge que no sortia!!!
Centdesitjos, que us arribin molt aviat, de tot cor!!!

BENVINGUTS I BENVINGUDES


Get a Voki now!

ARMARI DE PENSAMENTS I EMOCIONS

Aquesta transparència no té cap pretensió literària. És la meva manera d'endreçar l'armari dels pensaments i les emocions. De la poesia n'agafo la carcassa, mai l'estructura perquè no seria la meva manera d'expressar les transparències...

Companya de confidències i secrets, escoltes cants i desencants. Amb l'ull cluc, sense menar enlloc